شریعت اسلام یک دین کامل برای انسان ها است

شریعت اسلام یک دین کامل برای انسان ها است

 عبدالباسط نوری زاد، امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس، امروز (28 مهر) در همایش پیامدهای تکفیری و مسئولیت علمای اسلام در شهرستان گنبد کاووس گفت: مشکلات جهان اسلام در عصر اسلام برای همه روشن است.

 

وی افزود: امروز اتفاقات، خونریزی ها و کشت و کشتارهای که رخ می دهد دغدغه همه مسلمانان و مومنین بوده است که یکی از این معضلات جریانات تکفیری و کفر نمودن به دیگر مسلمانان است.

 

نوری زاد اظهارداشت: تکفیری یعنی به زعم باطل آنها کسانی که بر خلاف عقاید و افکار پلیدشان باشد آنها را از دایره اسلام خارج می شمارند و حکمی به کفر آن ها صادر می کنند.

 

وی تصریح کرد: در حالی که شریعت اسلام یک دین کامل برای انسان ها تا قیامت است و مشکلات جامعه بشری را در برگرفته و شفا بخش است.

 

امام جمعه اهل سنت گنبد کابووس گفت: تا چنین دین و اسلامی داریم خدا تا آخر الزمان اسلام را اختیار کرد و چنین پیامبر را فرستاده است اما جریانات تکفیری حلال شمردن خون و ناموس مسلمانان اسلام را به اضمحلال و نابودی کشیدند.

 

وی افزود: مبنای اسلام یعنی از طرف مسلمانان دیگر جان و مال و ناموس محترم است تنها وظیفه مسلمانان در باره این حرکت های تکفیری اتمام حجت بر گناهکاران است.

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

وبلاگ دین کامل به جهت لزوم مرکزی مجازی برای نشر و گسترش تعالیم اسلام برای تمام قشرهای جامعه بوجود آمده است.در این وبلاگ تلاش ما معرفی اسلام بعنوان کاملترین و جامعترین دین خداست که بر پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد(ص)نازل شده است.سعی ما در مرکز مجازی دین کامل بر ایجاد انگیزه در نسل جوان خواهد بود.با توجه به اینکه زمان تغییر کرده است و بسیاری ممکن است به سفرهای خارجی با اهداف مختلف مسافرت کنند لازم است تا جوان ایرانی آگاهی کاملی نسبت به دین اسلام داشته باشد و به قول معروف چنته اش پر باشد تا بتواند در برابر تبلیغات ادیان گمراه کم نیاورد و به لحاظ تئوری بتواند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و خود را از اسارت اینان برهاند.
مرکز پیامک:۵۰۰۰۱۰۷۰۷۱۴۱۴

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی